Молода людина і навколишній світ. Конспект уроку з основ християнської етики 9 клас
Тема
уроку: Молода людина і навколишній світ
Мета:
Поглиблювати знання про внутрішній світ людини, зміцнювати бажання
духовного збагачення, формувати і розвивати почуття доброти, любові,
необхідності морального розвитку, розвивати творчість та вміння оцінювати
життєві ситуації.
Ключовий вірш:
Ліпше ніж золото, придбати
мудрість;
краще набути
розум, аніж срібло.
(Прип. 17,16)
Обладнання:
Святе Письмо, ікона, свічка, скатертина, комп’ютерна техніка,
презентація.
Тип уроку: нестандартний урок – інтелектуальна гра
Хід
уроку
І. Організаційний етап.
1.
Християнське вітання.
2. Вступне
слово вчителя.
Діти, сьогодні у нас урок
інтелектуальної гри. Оцінити нашу гру ми попросили наших вчителів, які завітали
до нас на урок. Тоді дозвольте від вашого імені і від себе подякувати їм за те,
що знайшли час і можливість бути сьогодні разом з нами. Зараз ми з вами
запалимо вогник любові, та помолимось за здоров’я і щастя наших гостей.
3.
Запалювання свічки і колективна молитва.
ІІ.
Повідомлення теми, мети та завдань уроку.
ІІІ.
Мотивація навчальної діяльності.
Кожна людина уже з природи хоче щось
знати. Час – скарб, який ми повинні берегти, а не марнувати, тому, що за один
день можна зробити стільки прекрасного, наповнитись і збагатитись від Бога. А
можна прожити роки безцільно, мляво, з порожнім та байдужим серцем, слабкою
волею. Ми повинні збільшувати у своєму серці скарби: пізнання таємниць Святого
Письма, примножувати в житті добро, милосердя, справедливість, співчуття,
впускати в своє серце Ісуса Христа. І тоді наше життя буде не просто
існуванням, а працею, роботою, творіння для Бога.
ІV.
Інтелектуальна гра.
1
конкурс. Казка.
Уміти створювати свій внутрішній світ дуже важливо, важливо також і
дбати про те, щоб він став багатшим. Бути духовно багатою людиною означає також
уміти мріяти, фантазувати. Тому перший конкурс
– казка (домашнє завдання попереднього уроку).
2 конкурс.
Наше запитання – ваша відповідь.
“Дай мудрому пораду, він стане ще мудріший;
Навчи праведника і знання
побільшить”.
( Прип. 9.9)
( Одна
група задає запитання іншій і оцінює правильність відповіді).
3 конкурс. Кращий оратор.
“Приємна мова –
стільник меду,
солодощі для душі, і лік для тіла ”.
(Прип. 17.24)
(Жеребкуванням команди вибирають теми).
Теми для конкурсу:
1.
Дружба і товаришування.
2.
Проблеми батьків і дітей.
3. В
чому я вбачаю щастя.
4.
Вартість знань у житті людини.
5.
Контроль над бажаннями і самоконтроль звичок.
4
конкурс. Життєві ситуації.
Людина
– це розумна і вільна істота, чим відрізняється від інших істот, що живуть на
цій землі. Вона пізнає правду про світ, про себе, про Бога – і ці знання,
пізнання правди, є підставою її вільного вибору. Народна мудрість говорить:
“Розумний вчиться на чужих помилках, а дурний – на власних”. Спробуємо оцінити
поступки людей з власної точки зору.
( Вчитель
зачитує ситуації, а учні аналізують їх. Якщо потрібно – вчитель коригує).
5
конкурс. Вікторина
“Людина рада відповіді своїх уст,
І яке любе
слово, сказане до речі”.
(Прип. 15.23)
(Вчитель зачитує запитання вікторини, а
учні відповідають).
V. Підсумок
уроку.
Журі
підводять підсумки інтелектуальної гри. Учні висловлюють свою думку про те, що
корисного вони взяли з уроку.
Вчитель:
Блаженний спочинок буває по
добрих ділах.
На цьому тримається небо, земля і вода.
Т. Майданович
VІ. Молитва.
VІІ. Християнське вітання.
Коментарі
Дописати коментар