Молода людина і навколишній світ. Конспект уроку з основ християнської етики 9 клас


         Тема уроку:      Молода людина і навколишній світ

       Мета:  Поглиблювати знання про внутрішній світ людини, зміцнювати бажання духовного збагачення, формувати і розвивати почуття доброти, любові, необхідності морального розвитку, розвивати творчість та вміння оцінювати життєві ситуації.
          Ключовий вірш:
                             Ліпше ніж золото, придбати мудрість;
                                  краще набути розум, аніж срібло.
                                                                     (Прип. 17,16)
             Обладнання:  Святе Письмо, ікона, свічка, скатертина, комп’ютерна техніка, презентація.
               Тип уроку:  нестандартний урок – інтелектуальна гра

                                         Хід  уроку
          І. Організаційний етап.
                1. Християнське вітання.
                2. Вступне слово вчителя.
          Діти, сьогодні у нас урок інтелектуальної гри. Оцінити нашу гру ми попросили наших вчителів, які завітали до нас на урок. Тоді дозвольте від вашого імені і від себе подякувати їм за те, що знайшли час і можливість бути сьогодні разом з нами. Зараз ми з вами запалимо вогник любові, та помолимось за здоров’я і щастя наших гостей.
                 3. Запалювання свічки і колективна молитва.

           ІІ. Повідомлення теми, мети та завдань уроку.

           ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
            Кожна людина уже з природи хоче щось знати. Час – скарб, який ми повинні берегти, а не марнувати, тому, що за один день можна зробити стільки прекрасного, наповнитись і збагатитись від Бога. А можна прожити роки безцільно, мляво, з порожнім та байдужим серцем, слабкою волею. Ми повинні збільшувати у своєму серці скарби: пізнання таємниць Святого Письма, примножувати в житті добро, милосердя, справедливість, співчуття, впускати в своє серце Ісуса Христа. І тоді наше життя буде не просто існуванням, а працею, роботою, творіння для Бога.

             ІV. Інтелектуальна гра.
          1 конкурс. Казка.
                Уміти створювати свій внутрішній світ дуже важливо, важливо також і дбати про те, щоб він став багатшим. Бути духовно багатою людиною означає також уміти мріяти, фантазувати. Тому перший конкурс  – казка (домашнє завдання попереднього уроку).
       
            2 конкурс.  Наше запитання – ваша відповідь.
                      “Дай мудрому пораду, він стане ще мудріший;
                              Навчи праведника і знання побільшить”.
                                                                      ( Прип. 9.9)
          ( Одна група задає запитання іншій і оцінює правильність відповіді).

            3 конкурс. Кращий оратор.
                           “Приємна мова – стільник меду,
                          солодощі для душі, і лік для тіла ”.
                                                               (Прип. 17.24)
          (Жеребкуванням команди вибирають теми).
                  Теми для конкурсу:
               1. Дружба і товаришування.
               2. Проблеми батьків і дітей.
               3. В чому я вбачаю щастя.
               4. Вартість знань у житті людини.
               5. Контроль над бажаннями і самоконтроль звичок.

              4 конкурс.  Життєві ситуації.
            Людина – це розумна і вільна істота, чим відрізняється від інших істот, що живуть на цій землі. Вона пізнає правду про світ, про себе, про Бога – і ці знання, пізнання правди, є підставою її вільного вибору. Народна мудрість говорить: “Розумний вчиться на чужих помилках, а дурний – на власних”. Спробуємо оцінити поступки людей з власної точки зору.
         ( Вчитель зачитує ситуації, а учні аналізують їх. Якщо потрібно – вчитель коригує).
              5 конкурс.  Вікторина
                               “Людина рада відповіді своїх уст,
                               І яке любе слово, сказане до речі”.
                                                                   (Прип. 15.23)
           (Вчитель зачитує запитання вікторини, а учні відповідають).
          
              V. Підсумок уроку. 
         Журі підводять підсумки інтелектуальної гри. Учні висловлюють свою думку про те, що корисного вони взяли з уроку.
         Вчитель:
                   Блаженний спочинок буває по добрих ділах.
                   На цьому тримається небо, земля і вода.
                                                                      Т. Майданович
                    
                VІ. Молитва.

                VІІ. Християнське вітання.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Не кради. Конспект уроку з основ християнської етики 8 клас